FS - MA Embroidered Button Swap

Jag vill påminna om knappbytet som är på väg att dra igång. Det finns många platser kvar så jag hoppas att det finns fler handarbetare där ute som är sugna på att vara med. Vi som redan är anmälda drar igång nu i veckan, men det kommer att gå att anmäla sig under nästan hela bytets gång.

För dig som är nybörjare inom broderi eller aldrig broderat - se det som inspiration och utmaning. Knappar är små så de kräver inte mycket arbete, perfekt för nybörjare helt enkelt. Man kan tillämpa devisen less is more eller varför inte more is never enough.

Mer information om hur bytet går till och beskrivningar för hur man gör knappar hittar du här.


greetingsart


marine beloir


Birthine


contemporary embroidery


Birthine

3 kommentarer :

  1. Elin, om det finns så många platser kvar (läste ert inlägg på mönsterarkivet) - då gör jag gärna reklam på min blogg! Men det kanske gäller bara folk som bor i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Hej, efter stickcaféet på Ebbas förra veckan var bara tvungen att kolla in ditt vantprojekt lite mer. Nu har jag hittat till din blogg och vill bara säga att den är otroligt inspirerande!! Jag som länge varit sugen på att lära mig brodera kommer definitivt att följa den, och förhoppningsvis våga mig på några stygn så småningom!

    SvaraRadera
  3. Wow! Vilka fina knappar! Som broscher ju!

    SvaraRadera

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.