Mina broderade knappar / My embroidered buttons

IMG_5411 IMG_5412
IMG_5415 IMG_5413
IMG_5420 IMG_5424

Igår skrev jag om knapparna som jag fått av Saltaste Bönan. Här är mina broderade knappar i knappbytet, du kan också se dem här. Det har varit riktigt kul att brodera knappar, det ger blodad tand! Mönsterarkivets knappbyte var ju undergrupp till Feeling Stitchys knappbyte, alla knappar som broderats i bytet taggas med fsswap så det är bara att gå in på Flickr o kolla på folks knappar.

I wrote yesterday about the buttons from Saltaste Bönan. Here are my buttons from the button swap. It’s been so much fun to make buttons, it makes me wanna do more and more. Mönsterarkivets swap was a subgroup to Feeling Stitchy’s swap, all the buttons that have been made in the swap will be tagged with fsswap so you can just flickr over to Flickr and check out the other buttons.

IMG_5410

Under arbetets gång såg det ut såhär…
It looked like this while I was working …

IMG_5375 IMG_5367 IMG_5368 IMG_5371

12 kommentarer :

  1. vilket jobb!
    Pilligt^^
    Men helt klart väldigt fint.

    SvaraRadera
  2. Kul med work-in-progress-bilderna. Vilket bra tyg du måste haft. Jag hade mina längre isär, men ändå frasade sig mina av bara sjutton. Stor ros till dig som styrt upp ett så skojjigt byte. Nu ska jag in och kika på flickr.

    SvaraRadera
  3. Oxå fina, verkligen!
    Jag blir så imponerad!

    SvaraRadera
  4. Men huur sugen blev jag inte på att bli knapptillverkare nu när jag sett dina underbart fina knappar och de fina knapparna du fått! Undrar om det finns en större marknad för knappverksamhet...

    SvaraRadera
  5. O my my my I LOOOOOVE these adorably cute buttons sooooo much :)

    SvaraRadera
  6. Knapparna är helt fantastiska!!

    SvaraRadera
  7. Underbara, vilket hantverk!

    SvaraRadera
  8. Mycket fina, och även de du fick var ju helt fantastiska!

    SvaraRadera
  9. Tack tack & thank you thank you. I'm so glad you like them and that you write me such sweet comments.

    SvaraRadera
  10. These are wonderful! The blue spiral chain-stitch one is my favorite! xo Shelly

    SvaraRadera

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.