En julstjärna / A X-mas star

julstjärnan
julstjärnan
I år gjorde jag min egen julstjärna och jag är hur nöjd som helst. Den ser avancerad ut, men var hur enkel som helst att göra. Den har ingen lampa och det passar mig, för jag förstår ändå inte när jag ska ha den tänd. På dagen är det ju för ljust och på kvällen när man “ska” ha den tänd vill jag det inte för den ger ju så skumt ljus som det varken går att läsa eller handarbeta i.
beskrivningen.

I made my own X-mas star this year. It looks advanced but was super easy to make. How-to.

3 kommentarer :

  1. Underbar stjärna och underbar blogg

    SvaraRadera
  2. Superfin! Här var det redan pyntat, men man vet ju aldrig när man behöver en stjärna!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin stjärna du gjort! Den ser hur avancerad ut som helst, är du säker på att den var enkel?! Jäklarns.
    /Frida

    SvaraRadera

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.