Den som gamar efter mycket...

Nä... så heter det ju inte. Den som gapar efter mycket ska det ju va. Men i det här fallet så är det ju faktiskt en gam. En gam som jag broderade på en munktröja för flera år sedan. Gamen gillar jag starkt, men tröjan har jag aldrig använt särskilt mycket, mest till och från träningen. Nu ska jag minsann ta och brodera en ny gam på en munktröja som jag verkligen använder. Fast det kommer att bli andra färger eftersom den nya munktröjan är svart. Jag tänker mig en gam, antingen i svart-grå-vita nyanser eller mörkblå-blåa nyanser. Vi får se vad det blir.

Stygn: (Det är lättare att se stygnen om du förstorar bilden genom att klicka på den) Franska knutar (bröstet), kastsöm (gula delen av vingen), kedjesöm (beige och roströda delen av vingen), klyvsöm (hals och träd), plattsöm (näbben)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.