Tips

På broderikaféet var det en klok brodös som föreslog att vi skulle samla tips på bra butiker där man kan inhandla material, till exempel kläde, vadmal och broderigarner. Sagt och gjort satte jag ihop en lista som nu ligger som ett dokument på vår facebookgrupp. Jag är lite osäker på hur det funkar med fb-gruppen, men eftersom vi är en 'öppen grupp' så hoppas jag att alla som vill ska kunna ta del av dokumentet fast man inte är medlem i vår grupp.

Kanske sitter du på något bra tips, eller kanske sitter du redan på en bra tips-lista? Delad glädje är dubbel glädje, eller hur!

3 kommentarer :

  1. HEj Jag testade med att försöka komma till dokumentet. Gick inte då jag inte är med i Facebook.
    ha en bra dag.... ändå
    Tina

    SvaraRadera
  2. Gick bra för mig som inte är medlem i Broderigruppen, men väl på FB.
    Rackarns bra lista, tack!

    SvaraRadera
  3. Bra initiativ Elin!

    Broderiakademin har en lista också, här:

    http://www.broderiakademin.nu/_private/kopstallen.htm

    :-)

    SvaraRadera

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.