:: vandring i bild ::

En riktigt fin vandring hade jag kan jag lova. Härliga Härjedalen lever upp till sitt attribut! Ensam på tur men som sällskap på turen hade jag min alldeles nya kamera Sony Nex 7. Jag har sparat pengar länge för att köpa en ny och vilken känsla alltså! En väldigt fin leksak som jag nu håller på att lära mig.

härbret
Måndag morgon, fint fint duggregn och dags att lämna härbret och börja vandra

skars
Purpurbräcka och Skars
helags
På Helags topp
fjällsippa
Fjällsippa
skavsår
Skavsår aj aj

11 kommentarer :

  1. jösses aj !! Men vackra bilder! Häftigt att gå ensam, kan tänka mig att det blir en speciell känsla.

    SvaraRadera
  2. Aajjj! Gör ont i hela mej när jag ser dina stackars fötter. Fjället är verkligen härligt. Har säkert skrivit det förut, men skriver det igen :) Ska upp och vandra med familjen om två veckor, längtar. Hoppas dock att vi klarar fötterna bättre än vad du gjorde.

    SvaraRadera
  3. Ja fy, stackars fötter!! Det gör ont i mig med!

    SvaraRadera
  4. Stackars onda fötter! Jag och min lilla familj åker till Härjedalen och vandrar om en dryg vecka. Ska bli ljuvligt!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder!! Utom på fötterna AAAJ!

    SvaraRadera
  6. Häftigt att du vandrade själv!

    SvaraRadera
  7. Underbar natur verkligen - men fy fanken vilka skavsår! Hua!

    SvaraRadera
  8. Härjedalen är härligt. Men fy fasen vad dina fötter ser onda ut. Det var inga små skavsår du fått.

    SvaraRadera
  9. Jo, jag kan inte påstå att det var så skönt med skavsår, men det var inte förrän jag tog av mig sandalerna som jag såg att jag faktiskt blödde. Blodet gör ju att det ser värre ut! Nu har jag nytt rosa skinn där såren var som värst.

    Fröken Pimpinett - Vad gött! Hoppas ni får en fin tur.

    Krakel - Ja visst är det. En riktig pärla som fler borde upptäcka.

    Iréne JB - Det gör ni säkert. Annars är ju leukoplast ens bästa vän!

    SvaraRadera
  10. Härligt vackra bilder! Sverige är fantastiskt vackert!

    Fy fanken det där gjorde allt bra ont!

    SvaraRadera
  11. Men fy fasiken vilka skavsår!!! I övrigt är jag smått avis... :)

    SvaraRadera

Tack för din fina kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.